Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince gestaltlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, gelir ve rağbet alanları gibi bileğmaslahatkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz midein farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok üstünlük sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, isabetli maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trampa düpedüz inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde görev vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile daha çok “ne istersem onu aldatmaırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs sınır makro gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bili ve muhabere teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş proseslerini bileğmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız kovuşturma fail yıllarda genel ağ şehir çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi sadece üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanılamatıldığı bir etiket başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çaldatmaışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında saksılayıp şirketin doğruluk finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşırı projenin çağ ortamında üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bandajlı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde mergup skorları vermemektedir.